Ett tag sedan sist!!

Ja, nu var det ett tag sedan sist jag skrev.. Med mig är det bara bra.. Har umgåtts med vänner o familj, lyssnat på musik o tagit det lugnt..

Igår festade jag med Micha, Kisse, Koffe o Robban.. Det var väldigt roligt o trevligt =), trots att jag var ända tjejen *ler*.. Men huvudsaken är ju att vi hade det roligt.. Hoppas det blir fler lika roliga fester =).. Det får bli snart igen hoppas jag..


 
(Jag o Lollo ute o åker bil med Micha o Fredrik)

 
(På elgiganten, jag spelar guitar hero o Danne spanar in hur det går för mig)

 
(Marre instruerar hur Danne ska göra för att spela guitar hero) 

 
(Micha spexar framför kameran då han spelar guitar hero) 

 
(Jag på elgiganten)

 
(Jag spelar guitar hero hemma hos Robban)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0