Om ca 1 år!!

Ja, i höst börjar jag o plugga till yrkeschaufför.. Ska bli väldigt kul faktist om jag ska va ärlig.. Börjar den 18/8-08 o kommer sitta bakom skolbänken i 40 veckor.. Så om ca 1 år blir det att jag sitter o kör lastbilar =)..



Känner jag mig lite ensam på vägen/vägarna är det bara o sätta på cd-spelare o digga till Lasse Stefanz =).. Då är man inte så ensam längre.. Sen är det ju bara att ta sig o kolla på dem live när man kan..

LSLS 2

Annars så är det bara bra med mig.. Gör inte så mycket just nu.. Ska iväg senare med brorsorna o morsan till min styvpappa o va där i 1 vecka, blir ända ner till Virserum.. Ska bli både roligt o skönt att få komma bort ett slag..

Har inte så mycket mer o berätta just nu.. Men vi höres..

Howdy so long boys and girls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0