Skönt o va hemma igen!!

Ja, det är allt skönt o va hemma igen.. Mellan den 11/7-20/7 var jag i Virserum med morsan o mina två småbröder hos min styvfarsa.. Var väldigt trevlig o skönt att få vara där o bara koppla av.. Vi var o badade i stort sett varje dag, var i Hultsfred o Målilla o kollade.. Sen var det en del pokerspeande också o mycket läsande.. Läste ut en bok när vi under tiden vo var där (började o läsa den när vi kommit ner).. Den heter Borkmans punkt o är skriven av Håkan Nesser.. Den var väldigt bra o spännande.. Rekomenderar den för er som gillar kriminalromaner..

Annars så är det bara bra med mig.. Tar det lite lugnt just nu..

Den 18/8 börjar jag o plugga.. Ska plugga till yrkeschaufför.. Kommer o bli väldigt roligt, sen att även att få göra något annat också.. Än att va hemma o inte göra så mycket o inte får nått jobb.. Utbildningen är på 40 veckor.. Hoppas att jag verkligen får jobb när jag är färdig med utbildningen..

Vet inte vad jag mer ska berätta.. Men vi höres en annan dag..

Längtar till den 30/7 då det bär av till Gröna Lund o se på Lasse Stefanz o sen åka karuseller.. Ska bli kul att få komma dit o sen få se Lasse Stefanz igen =)..

Howdy so long boys and girls!! 


LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0