Ett tag sedan!!

Nu var det ett tag sedan sist jag skrev..

Fre 6/6-08: Var jag o Marre på bröllopsfest hos Annelie o Patrik som gift sig.. Var där mellan 18.00-20.55.. Efter tog jag o Marre bussen in till stan o mötte Danne, Mika o Franco vid O´learys.. Var där i ca en halvtimme, sen drog jag, Marre o Danne till McD o käkade lite.. Mika o Franco gick i förväg till Highlander Inn.. Sen gick jag, Marre o Danne dit med.. Så vi var där till tolv.. Vart då att jag, Marre o Danne gick till Wasa o var där tills det stängt..

Lör 7/6-08: Vart en lugn dag o gjorde inte så mycket..

Sön 8/6-08: Var jag o Marre o gympade i Vasa Parken med Friskis o Svettis.. Sen var jag ute o gick lite o även tog det lugnt..

Mån (9/6-08) - Ons (11/6-08): Har jag tagit det lite lugnt, varit med vänner, ute på stan, varit o gått m.m.

Tors (12/6-08): Firade att min yngsta brorsa Andreas slutat 9:an..

Fre (13/6-08): Var en ganska lugn dag, var hemma o tog det lite lugnt.. Tog en öl på kvällen o såg på fotbolls EM..

Lör (14/6-08): Var jag i Åby o firade Danne som fyllt 25 i slutet av April.. Var väldigt trevligt o roligt.. Sen hörde vi Sverige matchen på radion, vart att vi körde kubb medans vi lyssnade.. Sen fick jag åka hem med Mika, Maria, Kaj o Madde.. Så det vart att vi lyssnade slutet av matchen när vi åkte hem.. Men det vart som jag, Mika o Kaj sa, att Sverige skulle losa mot Spanien för att de är snäppet bättre än oss..

Sön (15/6-08): Gympa med Marre på kvällen med Friskis o Svettis i Vasaparken.. Annars så var dagen ganska lugn..

Kommer upp bilder nån gång från Lör 31/5, Fre 6/6 o Lör 14/6 nån dag..

Höres en annan dag..

Howdy so long boys and girls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0