Sjuk =(!!

Det är då inte roligt o va sjuk.. Fick ta mig hem från skolan för att jag inte klarade av o va kvar.. Är inte roligt o missa en massa när man är sjuk.. Skulle åkt ner till Helsingborg imorron o se på Lasse Stefanz, men nu så missar man det =(.. Vill ju så gärna se dom live.. Hoppas jag mår bättre imorron så man kan åka ner.. Hade det väldigt trevligt nu i helgen som var..

Fredag: Mötte jag Marre o Danne hemma hos dem vid fyra tiden på eftermiddagen.. Gjorde mig iordning där m.m. Vi började förkröcka innan vi tog oss ner till bowlinghallen i Vilbergen där Marre o Danne skulle äta med bowlinglaget.. Även Dannes jobbarkompisar var där, de hade trekamp.. Förutom att jag var med Marre o Danne, så var jag även med Dannes jobbarkompisar o snackade.. Var hur kul som helst, de är inte riktigt klocka ibland.. Senare vart det att jag följde med bla Kaj, Kalle o några till av Dannes jobbarkompisar ner till Harrys o fortsatte att festa där.. Var inte så roligt där den här kvällen, så det var att jag drog vidare till Wasa o va där tills det stängde.. När jag var halvvägs hem så ringde Kalle mig o undrade vad jag gjorde o var jag var.. Var att jag vände o gick o mötte honom vid drottninggatan.. Så han följde med mig hem o sov över..

Lördag: Var det tjejkväll med Marre hemma hos henne o Danne.. Var ganska trött från gårdagen, så jag gick hem vid 23 tiden.. Men när jag kom hem var jag pigg o visste inte riktigt vad jag skulle göra, så jag drog till Wasa för o se om jag känne igen någon/några där.. Snackade o dansade med några som jag kände igen där.. Sen knallade jag hemåt lite sakta vid 03 tiden, mötte en kille som heter Ville på vägen hem.. Han bodde i porten brdevid mig, så då gick vi ihop.. Vart att vi mötte ett par stycken som bodde längre upp på gatan jag bor på.. Så vi följde med dem upp på efterfest ett tag.. Vi var inte där så länge.. Så vi skulle gå hem till en annan tjej som var där o ha efterfest hos henne.. Men hon var inte där, så då vart de att jag, Anna o Tina följde med Ville hem till honom på efterfest.. Vi satt o snackade, körde klädpoker o straffpoker.. Jag kom på delad första plats i klädpokern =).. Vi drack vin, champagne o cider.. Vart att man inte kom hem förrens vid 09 o jag som inte skulle va borta så länge..

Söndag: När jag var hemma, så var det bara att gå ner till tvättstugan med tvätten o börja tvätta.. När jag kom upp var det bara att få i sig lite frukost.. Gick sen o la mig för att få vila lite tills maskinerna var klara, men jag somnade o farsan väkte mig sen strax efter 16.. Så det var väldigt skönt att få sova lite =).. Vart att jag tog det lugnt resten av dagen..

Hade det hur roligt som helst den här helgen..

Har varit i plugget i måndags o i tisdags.. I måndags övningskörde jag lastbil från Finspång, det gick faktist rätt så hyfsat, bättre än vad jag förväntat mig.. I tisdags körda vi truck halva dagen, det gick faktist bra o det är roligt med =)..

Men men, har inte så mycket mer o berätta..

Howdy so long boys and girls!!

                                     Olle, JC, Gugge, Lasse o Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0