Tjolahopp!!

Nu var det ett tag sedan sist jag skrev.. Med mig är det bara bra.. Gör inte sådär jättemycket just nu.. Har inte hänt så mycket i veckan heller, förutom att ha varit i plugget.. I plugget har jag tränat på last- o släpväxlare, övningskört, koppla släp o sen även trailer, haft fordonslära.. Sen har jag prov på måndag om bromsar i fordonslära, sen på onsdag har jag det teoretiska provet på truck.. Hoppas bara att det går bra med båda provena..

Imorron blir det att åka till morsan o sova över där tills på lördag, har bara sovit över hos henne 1 eller 2 gånger sen hon flyttatde till Ringarum i Maj.. Ska bli skönt på ett sett o få komma dit, blir nog allt en tur till grannbyn Gusum..

Saknar alla goa personer på Poståkeriet, där jag hade praktik.. Vill dit igen, för att det var så roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0