Utgång!!

Ikväll ska jag gå ut med Marre.. Ska bli väldigt roligt att gå ut med henne o bara ha det trevlig o snacka, dansa m.m. Hon o jag har inte chanse att gå ut bara hon o jag.. Det brukar bli flera stycken när vi går ut.. Så man har saknat denna stund, bara hon o jag när vi sitter o snackar gamla minnen, drar historier m.m. Hon betyder väldigt mycket för mig.. Vill aldrig någonsin mista henne..

Annars så är det bara bra med mig.. Gör inte så mycket just nu, men ska strax gå o göra mig iordning inför kvällen..

Igår var jag med Micha o såg på film, satt o snackade lite o hade det trevlig.. Han är en killkompis som bvetyder hur mycket som helst för mig.. Han vet nog allt om mig.. Han finns alltid där för mig, som jag finns där för honom när det är något.. Vill aldrig någon sin mista dig grabben.. Kramar <3 < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0